I torsdags...

...var först Jeanette och hennes två busfrön Nova och Devin här och åt frukost med oss.
Ella fick 2 fina klännningset samt 2 scarfsar. En med fotbollar på och en med hennes namn!
Nova gillade Jessikas dvd samling och ville nog helst se alla filmer samtidigt! :-)
Så roligt att se för Nova är verkligen en kopia av Jeanette och Devin av Björn!
Trevligt att träffas med barnen, har blivit för sällan men det ska det bli ändring på!


Nova inne i ngn utav        Devin
filmerna 


På eftermiddagen var Jenny, Andreas och Annicka här. Ella fick en snuttefilt med hennes namn på och en napphållare.
Snuttefilten har redan blivit en favorit!! Även jag fick en present! :-) Fick presenkort på MQ som va alldeles för mkt!
Men stort tack för det allihop, det kommer garanterat att komma till användning! :-)


Ella & Andreas fattade      Andreas, Jenny & Ella   Annicka & Ella
tycke för varandra direkt! :-)



Så här vill Ella sova med nya snuttefilten!! :-) Dock blir jag alldeles för nervös
att hon inte kan andas så jag går och lyfter på den

Kommentarer
Postat av: Helena

Men lilla hjärtat då :-) så gillade Emilia också att ha sin snuttefilt, dock var hennes nog en aning tunnare än vad den ser ut att vara, men jag håller med, man blir nervig när dom har något över huvudet.

Jag förstår Ella att hon skrattar på bilden med Andreas, han ser ju så rolig ut ;-) så det var nog inte ett skratt med honom utan mot honon haha nej jag bara skojar, hon har ett fantastiskt gulligt leende och man kan väl nästan se lite i bilden hur det glittrar i Andreas ögon?? Eller :-)

2009-08-24 @ 23:02:53
URL: http://www.helenathomasemilia.dinstudio.se
Postat av: Frida

Så sover vår pojk fortfarande med sin filt & han är ett år nu :) Jag kan rekommendera gallerfilten, lätt filt som dom kan andas genom :)

2009-08-26 @ 09:25:11
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Frida

Du hittar på www.1klass.se :) Finns i härliga färger :) Den är svalkande när det är varmt & värmande när det är kallt :)

2009-08-26 @ 10:38:06
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Sara Tegvald

Hej! Såg att du var intresserad av en gallerfilt. Ebba fick en av sin mormor i rosa. Hon hade hittat den på konsum. Perfekt att ha, som Frida skrev den är både värmande och svalkande. Kram

2009-08-27 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0