Nej det är ingen vanlig dag...

...i dubbel bemärkelse. Idag fyller man alltså 30 år men dagen kunde ha börjat lite bättre.
Fick idag beskedet att min älskade lilla farmor Ella har somnat in inatt.
Det är jobbigt när det än händer men att det blev på min födelsedag blev extra tungt.
Men som min farbrors fru sa till mig se det inte som ngn hemskt händelse utan se det som att idag får farmor träffa Nisse (min farfar som gick bort -96) och det vet jag att hon har längtat efter väldigt länge!!
Farmor hade ju alzeimers och har levt länge med den sjukdomen. De säger att man lever inte så länge när det upptäcks men det har farmor gjort. Men för nga veckor sedan blev hon sämre men piggnade till lite men nu orkade hon inte längre.


Farmor Ella med choklad (som hon älskade) runt hela munnen

Sov gott lilla farmor och hälsa farfar!!

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Ja lilla farmor, nu får du äntligen träffa farfar! Ha det bra i nangijala.

2009-08-21 @ 11:05:56
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen!!

2009-08-21 @ 13:06:54
URL: http://sofia85.bloggagratis.se
Postat av: nette

Håller med dig att hon skall hälsa farfar. Fint skrivet. Kram Nette

2009-08-21 @ 18:09:06
Postat av: Anna

Beklagar sorgen, det kommer ju såklart att kännas jättetomt efter din farmor, även om hon säkert har det bättre nu...

Kram!

2009-08-21 @ 22:46:03
URL: http://solvandan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0