Föräldrargruppen

Idag är det sista träffen med föräldrargruppen. Kom inte riktigt ihåg va det va vi skulle gå igenom idag men jag tycker det har varit 2 intressanta träffar tidigare.
Tycker även alla i gruppen har varit jättetrevliga. Man vet ju aldrig liksom om det skulle vara så att ngn tycker ngt.
Men jag måste säga att på alla ställen som vi har varit så har vi blivit jättefint bemötta! Och det är ju ngt vi är väldigt tacksamma för! Eller i och för sig råkade Jessika ut för en otrevlig dam på Tingsrätten när hon skulle fråga om adoptionen. Men hon fick en ursäkt sen och det va ju skönt för Jessika blev ledsen.
Igår va det jobb som gällde sen direkt ner till träningen för att sen hem å bråka med datorn som inte ville skriva ut ett papper! Mitt tålamod tog slut ganska snabbt så inget papper blev utskrivet! Jessika har mycket bättre tålamod när det gäller teknik! :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu gick det upp ett ljus=) När jag såg bilderna från barnrummet med fönster och allt. Tycker lägenheten påminner om pribos. I så fall kanske det är så att vi bor på samma ställe?

2009-06-09 @ 11:14:13
URL: http://sofia85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0