Fredag...

...du är så välkommen!! :-) ska bli riktigt skönt med helg. Hoppas vädret håller i sig bara! Onsdagens match gick rent ut sagt käpprätt åt skogen! Vi förlorade med 4-0. Tror inte ngn i vårt lag gick av plan och va nöjd med sin insats utan vi var nog allihop väldigt missnöjda. Jag var iaf.
Bara och bryta ihop och komma igen. Nu väntar ett 3 veckor långt uppehåll och det ska bli göttigt(Victorias hembygda ord :-) )!
Vi väntar ju in Plutten när som nu och Nettan tror h'n tittar ut på söndag, vi får se om hon har rätt! :-)
Roligast är nog så fort man ringer till Josse eller Hanna så tror dom att vi e på väg till BB! :-)
Och när jag inte ringt min mamma på en dag så trodde genast min syster att vi va på väg.
Men jag lovar alla som vill att vi hör av oss när vi åker att vi hör av oss så ni behöver inte vara oroliga! :-)

Dagens tragedi, Jessikas stora idol Michael Jackson har gått ur tiden. Dödsorsaken är väl inte fastställd än men det är väldigt tragiskt hur det än är. Han var ju bara 50år och skulle ut på turne i sommar.
Tycker väldigt synd om hans barn.

Ikväll är det fotboll igen. Tror Sverige har en bra chans faktiskt!! Ska bli kul att se och hoppas Sverige visar upp ett lika bra spel som tidigare matcher.

Imorgon ska jag förhoppningsvis få tummen ur och ge mig ut och köpa en ny cykel. Min har ju blivit stulen så jag behöver en ny. Har sett nga fina som jag kan tänka mig på Team Sportia (Ulmer säger man det med Roberts uttal så blir de genast mkt roligare!!)

Söndag ska vi hälsa på Jessikas jobbarkompis som har fått en liten Ebba. Först ska jag stå som matchvärd på lörbycupen. Brukar vara kul att titta på framtidens spelare!

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Team sportiiia

2009-06-26 @ 21:20:53
URL: http://cesar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0