Måndag

... förmiddag. Jag, Jessika, har precis ätit frukost. Något sent, Postens tidiga morgnar har sakta men säkert  börjat förfalla. Jag sover iofs rätt dåligt på nätterna nu. Vaknar för att gå på toaletten, för att sen ligga klarvaken och glo i taket i flera timmar. Den lille/lilla är ju rätt livlig också, vill gärna sträcka lite extra på sig, även om platset är knapp. Lagom till när Emmelie sticker till jobbet somnar jag om, och sover ett par timmar till. Jag behöver dessa timmarna, det vet jag. 



Min fru bygger hurts
                                                                                                                                                                                

Igår ringde Nettan och sa att de var på väg till IKEA. Vi behövde en hurts till vårt skrivbord, som var restad när vi var där tidigare i vår. 2 kartonger har blivit stående i vårt sovrum sen flytten, och i dessa bara "kontorssaker". Ska bli skönt att få bort kartongerna idag. De köpte även en ram till vår fantastiska "bröllopsbild", som Emmelie hittat på nätet. Hon är rätt finurlig på att hitta coola siter. Kolla in sidan här: www.isa.nu.


                                                                                                                                                                                         Vår bröllopsbild


Satt även och kved i soffan när Söderling förlorade mot Federer i går. Som svensk tror man alltid det bästa om alla idrottare (tack vare vår härliga journalistik i detta land), ingen kan förlora. Inte ens svenska fotbollslandslaget. Ingen trodde ju det. Det stod inte i tidningen. Men Söderling var en underdog, tapper och försökte. Dig kommer jag följa framöver. That's a bet!


Som hederliga svenskar vi är, körde vi även och röstade. Det hade väl varit rätt tunn uppslutning runt om i landet. Men det känns ju alltid skönt att vara delaktig på något sätt. Hörde att (s) vunnit. Ett steg i rätt riktning kanske?


Måste ju nämna också att vi har fått 2 nya tröjor/bodies till Plutten. Karin och Lina körde ner till Sweden Rock i fredags, och då fick vi välja 2 stycken. Det blev Kizz och Ramones. Coola tycker jag! En liten rocker kanske? Moster Josse kommer ÄLSKA det i så fall. :)  


                                                                                                                                                                  Sweden Rock tröjor


Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga kläder... Cesar har en precis likadan Ramones, fast en t-shirt. Dom kan ut och rocka tillsammans sen i sina Ramones kläder:)

2009-06-08 @ 19:11:58
URL: http://cesar.bloggagratis.se
Postat av: lilian

exakt den där bilden men med beige bakgrund hade jag och Linda på vårt bröllop....... :) den är så fin ! ´

Stort grattis till giftermålet och tillskottet... kram L

2009-06-10 @ 23:25:55
URL: http://livetenligtlilian.blogspot.com
Postat av: Josse

Yes, en rocker kommer det att bli om jag får bestämma! mOster Josse kommer med två coola tshirts till! Jag ska lära Nisse allt jag kan inom musikvärlden! :-)

2009-06-14 @ 01:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0