Pisseplasten...

...har vi varit och tagit ner idag på Sweden Rock! Tvi faan rent ut sagt vad det luktade! Blää! Som tur väl var gick det snabbare än vad jag trodde. Just nu sitter Jessika och tittar på tennisen men jag är inte fullt lika intresserad. Hon har en Sverigetröja på sig och kommenterar hela tiden, hon e så söt! :-) Snart kommer en släkting till mig och hans fru, Jan och Agneta,  och ska fika lite. Blir köpt kladdkaka! :-) Var för lat för att baka! Eller rättare sagt trodde jag inte att jag skulle hinna.

Igår hos mamma blev det smörgåstårta som jag älskar och mina favoritbullar,sockerbullar, och så tårta på det! Mums!
Men fy va Sverige va dåliga!!!! Men jag lider verkligen med Henrik Larsson! Usch vilken tragedi!!
Lille Malte låg hos mig hela matchen. Han verkade trivas där! Först låg han och pratade lite sen somnade han! :-)
Simba (katten) blev lite avundsjuk så sen fick hon ligga i mitt knä! :-)


Simba                                Födelsedagstårta

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt med nerpissat plast, är väldigt ledsen att jag missade det:) Hur lång tid tog det?

2009-06-07 @ 19:24:49
URL: http://cesar.bloggagratis.se
Postat av: Josse

woooooooh woooh piiiisseplast piiiiisseplast! Alltid lika roligt att veta att lörby ska plocka ner skiten :-)

2009-06-14 @ 01:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0