Regn och rusk...

...och dataproblem. Visst låter det kul? Har i princip suttit hela dagen och klurat på problemen. I typ 2 veckors tid har vi haft uppkopplingsproblem. Nu verkar det ha löst sig. Nu vill i stället datorn inte känna vid skrivare, och Internet Explorer crashar hela tiden efter en uppdatering. Jag använder Firefox egentligen, men Emmelie kan bara använda sin e-leg i Explorer (fråga mig inte varför). Så då måste jag lösa problemen. Jag ger det lite tid till, sen ringer jag Håkan (Noah och Elsas pappa).

Tog en paus innan idag och for på sista föräldraträffen. Så nu vet vi ALLT! :) Not. Vi är förberedda i alla fall, och det känns skönt. Vi har tyckt att det känts skönt att komma dit och höra de andra föräldrarnas frågor och funderingar. Alla är vi nybörjare i början, och funderar ungefär i samma banor. Kan bli intressant att få dela de andras upplevelser EFTERÅT, om vi ses vill säga. Synd att de inte har någon sorts återträff. Kanske de skulle fundera på det..

Nettan, som är mamma till Noah och Elsa kom förbi idag med deras barnvagn. En svart Emmaljunga. De fick köpa en tvillingvagn till sina barn, eftersom de kom så tätt. Vi fick därmed turen att köpa deras första barnvagn. Det känns otroligt spännande att se vagnen stå här i lägenheten och bara vänta på att få ut och köras, med vår lilla Plutt i. Snart kanske.



Nej, tillbaka till problemlösningarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken bra idé med återträff! Det förslaget tycker jag ni ska framföra! För det dröjer ju ett tag tills man träffas på Bvc sen så då kanske man har glömt en del... Barnmorskorna borde med vara intresserade av en uppföljning, förutom åtta-veckorssamtalet då...

2009-06-10 @ 10:30:35
URL: http://livetsom.bloggagratis.se
Postat av: Tage

Hejsan! Va kul med en blogg så man får följa lille plutten. Man får ju inte lite ångerst eller så när man tittar på hur mycket ni har hunnit fixa redan. Max som nästa vecka är 4mån har ännu inget eget rum ;o). Får se om det blir några regniga dagar under Jockes semester så vi fixar det då. Inte långt kvar nu då.... Jag väntar med spänning! Tror oxå det blir en liten tjej. Kramar Tage

2009-06-10 @ 11:44:57
Postat av: Helena

Snygg vagn!!

2009-06-10 @ 12:21:34
URL: http://www.helenathomasemilia.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0