Sista gången...

...med vår barnmorska Bodil är det idag. Det tycker vi är lite sorgligt. Henne har vi diggat!! :) Hon kändes så klockren för oss. Men nu ska hon på semester (det måste ju även en barnmorska få.. ), och nästa gång ska vi nog ha Malin. Det blir nog bra det också. Få se vad Bodil säger idag. Lite nyfiken om huvudet är fixerat nu.

Igår var jag grymt trött, nästan sjukligt. Hade ont i armarna och orkade helt enkelt inte sitta upp. Somnade tvärt i soffan strax efter att jag stigit upp. Min svägerska Lina ringde senare och frågade om jag ville komma över och va med Malte medans hon tvättade. Det kunde jag ju inte säga nej till. Hoppade in i duschen och vaknade faktiskt till liv igen. Lite "alone time" med en av de snällaste ungarna var hur mysigt som helst.

På kvällen var det landskamp igen. Sverige-Malta. Hade egentligen ingen WOW-känsla som man kan ha ibland, tack vare insatsen i lördags mot Danmark antar jag. Vi hade bestämt sedan innan att vi skulle se den hemma hos Lina och Mikael, eftersom vi inte har 6:an. Det måste vi fixa, det är ju den enda kanalen vi inte har känns det som. Emmelie som jobbade i Löddeköpinge igår hann komma dit innan det började. Vi hade förberett med lite mat från favoritstället Siesta (och det bästa är att Lina och Mikael bor precis ovanför). Jag och Emmelie tog kycklingspett, Lina lövbiff och Mikael pizza. Härligt!!
Matchen var egentligen rätt tråkig. Mycket slarv i första. Men de lyckades få in 4 mål till slut. 3 poäng i alla fall. Det ser inte så ljust ut till VM. Jag skulle vilja se ett helombyte av både tränarstab som spelare. In med de unga!! Sebastian Larsson och bröderna Elm och Elmander..
Moster Emmelie hade kvällen till ära köpt Maltes första lilla Sverigedress. Den var så söt! Han också! :)


Malte i sin Sverigedress                                 Malte vilar hos moster Jessika



Kommentarer
Postat av: Emma

Malin hade jag denna gången, tycker hon är jättebra... Ni blir nog nöjda med henne med...

2009-06-11 @ 20:12:33
URL: http://livetsom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0