Snart lunch...

....och jag vet inte riktigt vad jag ska äta. Är inte så jättehugrig då vi alltid har fika på onsdagar med de som jobbar våningen över. Himla gott e de! :-)
Idag är det återigen landskamp och ja vad ska man säga hoppas ju naturligtvis på vinst men det ser inte så bra ut i landslaget för tillfället så det kan lika gärna sluta med förlust.
Har ju dock inte 6an men vi har så fint bjudit hem oss till Lina, Mikael och Malte. :-)
Det blir till att beställa ngn mat ikväll och kela bebis!! :-)


Tage: Du vet vilket kontrollfreak jag e så jag måste ha styr på saker och ting annars får jag panik!! :-) å dessutom så hade vi ju ett rum över i nya lägenheten. Ni hade det så fint hemma hos er så det går absolut ingen nöd på lille Max!

Kommentarer
Postat av: Johanna

http://malinsmacblogg.blogg.se/

kolla denna bloggen. En kollegas svägerska som har samma typ av blogg som ni. Hon har lagt till, i högerspalten, en gadget med nedräkning till barnets planerade dag. Kanske kan vara kul för er tänkte jag. Vi har en sådan för vår bröllopsdag! :)

kram /J

2009-06-10 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0