Värmeslag...

...på Sternö var det idag. Satt uppe på det berömda berget med mor & far idag igen. Men idag var det hutlöst varmt!! Igår var jag också där en stund, men då kom det en del moln och det blåste lite vindar då och då. Fick sätta mig lite i skuggan idag. Känner ändå inte för att sola för mycket. Den känslan har försvunnit lite, men det är skönt att komma ut lite. Man får passa på helt enkelt!


Utsikt från berget över Sternö                                     Älskade Ebba var med


Mammas coola keps        Pappa Leif

Natten var orolig. Vaknade med jämna mellanrum av att jag hade sammandragningar och värk. Tänkte då att nu börjar det nog, men det blev aldrig mer än så. Var helt slut när jag vaknade vid 8 tiden.
Klockan 9 var jag hos Linda på Lödder för att klippa och färga håret. Var så glad att jag hann med detta. Trodde inte det ett tag. Gud vad skönt när någon pysslar om en en stund i en salong. Det känns liksom lyxigt! Linda färgade i alla fall bort allt grått som jag tyvärr måste dras med och klippte upp det lite. Härligt!
Gick sedan runt lite på stan för att hitta present till min syster Josefine, som fyllde 31 på självaste midsommaraftonen. Då var det inte läge för kalas, utan det blir i morgon. Kan inte i denna stund berätta vad jag hittade. :) Men glad hoppas jag hon blir. La också ner tid på att hitta en del barnkläder på Lindex, har lite att ge bort där också. Men det var rejält utplockat. Hittade dock till slut lite fint i alla fall.

Nu har jag vilat och duschat och ska snart åka ner till Lörby Park för att kolla när Emmelie spelar. Härligt väder att heja i! Ska ta med mig en brasse och bara slappa.

Förresten i går fick vi besök av Jan och Agneta. De hade köpt så fina kläder på Name It till vår lilla älskling. Nu får du snart komma ut så att vi får klä dig i alla fina kläder du redan fått!! :)

Och till min kompis Anna, vi tänker på er!! Ska kanske storstäda i morgon!! :)


En fjäril som jag hastigt såg på balkongen.





Kommentarer
Postat av: JosseJosse

Paaaaakkeeeeeet!!!! :-) Spännande systeryster!!!! men du känner ju mig så jag e säker på att det blir kalasbra!!!!

Längtar efter er!!! å nisse! nu får du komma! Snälla innan jag drar till tyskland!!!!!

2009-06-24 @ 21:11:55
Postat av: Anja

Vad härligt det låter att få bli lite ompysslad hos frissan! Det behöver man ibland. När är födseln beräknad till? Lycka till med allt!

Kram till er båda

2009-06-25 @ 13:15:02
URL: http://anjaseerbe.blogspot.com
Postat av: Anja

Vad härligt det låter att få bli lite ompysslad! det behövs nog mellan sammandragningarna. ;)

När är födseln beräknad till?

Kramar till er båda och lill*n i magen!

2009-06-25 @ 13:16:35
URL: http://anjaseerbe.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det är en evig väntan så här i slutet. Spännande och overkligt. Man har ju svårt att fatta att det skall komma ut någon liten knodd. Men det gör det:)Kram

2009-06-26 @ 12:18:45
Postat av: Martina Ö

Missade att skriva mitt namn tidigare såg jag:)

2009-06-28 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0