Fredagsmys

Fredag idag så himla skönt! Ser fram emot vår helg i Göteborg! Ska bli så kul att träffa Johanna och Mange igen!

Igår var mormor Karin och hälsade på Ella. Morfar Rolf hann me inom en sväng för att säga hej.
Fixade till lite pytt i panna med ägg. Fint de!
Ella fick en tomte utav mamma som låter och rör sig. Kommer antagligen bli helt tokig på ljudet men det är väl bara till att vänja sig vid leksaker som låter! :-)

Jag fixade lite med packningen igårkväll och Jessika färgade håret.
Ella åt gröt strax innan vi åt middag och nu verkar de ha vänt, vi håller tummarna.
De såg faktiskt ut som att hon gillade gröten!! Nu har hon snart ätit det i den vecka så snart dags att byta rätt så får vi se hur lång tid det tar innan hon vänjer sig vid nästa smak!


Ha en fin helg alla, det ska vi ha!!


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag och Rebecca har gått i samma klass i tre år på högstadiet, vi spelade även handboll ihop innan högstadiet. Hon skickade ett sms igår och talade om nyheten :)

2009-11-27 @ 10:57:55
URL: http://paulasworld.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin familj ni har, det värmer att se fler och fler lesbiska par som skaffar barn. Ha det gott. Kram Lina

2009-11-30 @ 15:25:34
Postat av: Jessika

Tack Lina!

Jag är jättestolt över min familj och resan vi tagit. Jag ångrar inte en sekund. Vi rekommenderar andra att göra samma resa...

Kram från oss tre

2009-11-30 @ 19:24:21
URL: http://emmeliejessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0