Sur!

Idag var första dagen för allmänheten att vaccinera sig mot svininfluensan här i Karlshamn. Emmelie jobbade hemifrån för att kunna smita ifrån och ta sprutan. Anna M ringde och sa att hon vänt vid Bellevue Parken. Det hade varit kö ända ner till parkeringen. Så vi beslöt att vänta till eftermiddagen i stället. När vi väl begav oss ut (i ösregn märk väl) mötte vi Kim från Föräldrargruppen och hon kom därifrån. Vaccinet var slut! Kul! Nästa chans att ta sprutan blir fredag och lördag denna veckan och då är vi i Göteborg. Sen var det dags vecka 50 igen. Jag fattar inte detta. Varför inte vaccinera hela veckan ut? Men hur hade det sett ut när vaccinet tog slut idag?? Det är bara att hålla tummarna att man inte hinner bli sjuk innan man får sprutan.

Man får helt enkelt roa sig på annat sätt. Sur som jag blev. Tänkte lyssna lite på musik och tänkte lägga ut de 2 låtarna som vi slåss om att spela här hemma. Den första är den som Emmelie spelar hela tiden, och jag måste erkänna att jag gillar den lite. Men bara lite. :)



Sen kommer den som jag spelar mest. Mitt favoritband (ett av dem iaf) har återförenats detta året och släppt skiva och är ute på reunion tour i USA.


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag misstänkte att det var där den var köpt. Tror bara det är små som dom har på Citygross och Coop, om dom har där för Ica och Hemköp hade inte. Vi har också dom i hård plats men pojkarna sitter inte riktigt så då känns det säkrare med mjuk plast om dom kasar ner på sidan :) Lite dyrt för en haklapp men å andra sidan behöver man inte köpa en jädrans massa när det är plast som man har fått göra med dom mjuka. Tusen tack! Då vet jag vart jag ska imorgon :)

2009-11-23 @ 19:08:45
URL: http://paulasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0