Happy Tattoo

Fredagen den 16 april. Solen skiner. Det är varmt! Och jag fyller år! :-)

Detta firade jag med att gå till tatueraren! Det tog exakt 1 år för mig att bestämma mig vad jag skulle göra, och då blev det så att det blev 2 stycken. :-)
Har alltid sagt att om jag får barn ska jag tatuera in deras namn. Nu har Ella kommit, så det var ett självklart val: hennes namn. På min förra födelsedag fick jag i present av min syster pengar till en tatuering. Vi ville göra något som symboliserar vårt systerskap. Resultaten ser ni här:


JL skrivet i hinduistisk stil. Våra initialer!


Min rygg/nacke innan Nicke hann börja.


Här är Nicke nästan klar. Och ja, det kändes. :-)


Det färdiga resultatet! Jag blev nöjd.


Ella har jag på min handled. Jag är glad att Ella endast innehåller 4 bokstäver. :-)


Josses rygg/nacke innan arbetet påbörjades.


Josse fick pausa lite... Lite jobbigt var det!


Det färdiga resultatet. Yes, det var värt all möda. :-)

Jag sa efteråt, "jag är nog van vid smärta", men Nicke undrade när jag skulle sluta lipa... och när den riktiga tatueringen skulle komma... haha... :-) Vi får väl se!

Nu ska jag njuta resten av dagen och solen! Hoppas ingen aska kommer över våra delar idag iaf.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åå så fina!! Bådas och alla tre! :) Kram

2010-04-16 @ 19:12:20
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny & Andreas

Grattis i efterskott, Jessika =)

Tatueringarna blev ju kalas fina =)

Ha de bäst, så hörs vi! Kramar

2010-04-17 @ 09:10:13
Postat av: Carola

Va fina dem blev!

Åh jag e också sugen på att göra en igen... fick ju en i julklapp av Ida :-)

Får se när den blir av hihi



Kram på er!

2010-04-19 @ 23:08:42
URL: http://www.proudfamilyone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0