Kalas i Tacosmak!

I fredags kväll, efter att mina tattoo's blivit gjorda, hade vi lite födelsedagsmiddag här hemma. Familjen Andersson/Svensson kom hit med sina ljuvliga barn. En Taco kycklinggryta stod på menyn. Numera en av mina favoriter.


Barnen leker ihop.


De är rätt jämnstora nu, Ella och Elsa.


Se upp annars får du en boll i huvudet! :-)


Ella har koll på syskonen Andersson.


När det var dags för tårta (i detta fallet Cheesecake) kunde inte Ella låta bli att "lägga sig i". :-) Noah pratar visst fortfarande om Ella och att hennes hand blev kladdig. :-)


I lördags var vi och kollade på premiären Rödeby-Lörby damer div II. Så klart att vår lilla tjej skulle ha sin Adidas dress då. Tyvärr blev det så kallt att hon var tvungen att ha overall och vi underställ. Fy! Våren kan vara oförutsägbar... Ena dagen varm, den andra kall.


I söndags firade jag min födelsedag. Lite släkt och vänner kom över. Även denna dagen hyllade vi Tacokryddan. Tacogratäng. Låter som om vi aldrig äter annat kanske? Men, jo, fast dessa 2 nya favoriter har vi aldrig bjudit på innan. Hoppas det gick hem.


Min morfar med Ella, Mikael, Cesar och Emmelie.


Rolf och Lina, Josse och pappa, Emmelie, Rolf och Hanna.


Mamma, Fredrik och Cesar, Maltis.


Lina, Emmelie, jag och Malte.


Moster Josse med Ella.


"Vårans favorit"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0