Ebba på besök

Idag har min jobbakompis Sara varit på besök med sin dotter Ebba som är nästan lika gammal som Ella. Det skiljer bara 2 månader mellan tjejerna. Alltså "gungade" jag och Sara fram på Postkontoret i Tingsryd samtidigt förra året. :-)

Jag hade t.o.m. gjort en broccoli och baconpaj. Inte illa. Och jag blev rätt nöjd, efter de kunskaper jag har i köket smakade det rätt bra. :-)


Sockersöta Ebba med sina bruna ögon.


Tjejerna leker ihop. Ella var lite "knuffig" i början, men sen började Ebba ta för sig mer...


Här är de så söta... Lekande på tu man hand...


Ella passar på att kramas lite... eller luta...


Två tjejer på väg till lekplatsen...


Gunga var roligt. Andra gången för Ella.


Det gäller att hålla tungan rätt i mun...


Benen sparkade i farten...


Ebba har gungat mycket mera än Ella... hon skrattade så härligt!


Här är båda tjejerna i varsin gunga! Det får vi göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0