Innedag

Mår inte helt hundra så idag fick det bli en innedag hela dagen. Skulle haft besök utav Ida med familj men vi fick hoppa över det och ta det en annan gång.
Skulle även vatt barnvakt till Noah och Elsa men det fick Jessika fixa på egen hand.
Skulle också fixat sista julklappen till lillasyster samt lite andra ärender men det får helt enkelt vänta.

Blev glad idag när posten kom för där i låg ett paket med mitt senaste fynd på Tradera. Svarta Converseskor till Ella som hon kan ha i vår. Endast använda 2ggr för 72kr. Förra veckan vann jag ett par adidas skor också de till Ella för 1kr. Det går bra nu! :-)




Strax bad för Ella & Jessika.
Under förutsättning att jag mår bra imorgon så blir det info på Ellas förskola på fm för att på eftermiddag/kvällen fira lite jul ihop med Andersson/Svensson.



Kommentarer
Postat av: Yenny,Jessica & Ella

Helt underbara Converse! Hon kommer att vara så vårfin!

2010-12-21 @ 17:06:57
Postat av: Jenny, Andreas & Sienna

åhh så fina =) tror nog att jag med ska försöka göra sådana klipp.. men de kommer jag nog aldrig lyckas med. Ha en riktigt god jul =) Många kramar från oss

2010-12-23 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0