Syskonmatchning

Innan var jag inte så mkt för syskonmatchning men nu när 2:an är på väg så har jag ändrat uppfattning. Tycker det kan vara ganska gulligt. Vi har hittat ett par plagg där syskonen kan matcha varandra.


Tröja till Ella och byxor till lillasyster/bror med regnbågar på
Köpta på
ziggys.se


Köpte bodysuiten på Me&I partyt för nga veckor sedan sen hittade jag
matchande dress till Ella av en slump på Tradera även den från Me&I.
Kunde inte låta bli att vinna den! :-)


Igår ville bebisen göra sig hörd för det var som om hela havet stormar i Jessikas mage. Jag kunde känna hur h*n vände och vred på sig i magen. Häftigt!! Det här är nog en liten vilding för Jessika säger det är mkt mer rörelse och framför allt hastigare rörelser än med Ella.

Medans Jessika och Ella var på stan nu i förmiddags och fixade de sista julklapparna så bakade jag omgång 2 utav lussebullar.

Imorgon eftermiddag blir det fika hos familjen Holmqvist och på kvällen kommer mamma, syster, svärmor och svägerska hit för att planera vem lagar vad till julafton som vi firar ihop.

I eftermiddag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på. Får helt enkelt se vad det blir när Ella vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0