30 Seconds To Mars!!!!

Har ni hört talas om dem? Om nej, lyssna här!!! Jag är helt fast. Lyssnade på dem förut när de släppte "the Kill". Hur bra som helst. Och det är ju inte fel att deras SNYGGA sångare även är skådis. Kommer ni ihåg den snygga killen i serien "Mitt Så Kallade Liv" med Claire Danes på 90-talet? Även jag var kär i honom på den tiden!! :-) Jared Leto har väl inte gjort så mycket film på sista tiden men han har väl jobbat med sitt band.

Sen kommer syrran och säger att hon ska till Stockholm i vår och se dem. Vill också. Undrar om det inte är bud att följa med! Annars får jag be henne köpa en cool t-shirt eller något.

"the Kill" - Favoritlåten med 30STM.





Från nya albumet kan man höra denna låten "Hurricane". Något av det bästa just nu. Kayne West (som gjorde bort sig förra året på MTV-galan och fick ställa in sin turné) briljerar som vanligt! Lyssna och njut! Någon officiell video finns inte ännu, men håll till godo!





Kommentarer
Postat av: Kindvall

Åhhh, jag va också superkär i Jordan Catalano...



Vilken underbart söt dotter ni har förresten!

Kram

2010-02-12 @ 10:16:02
Postat av: Paula

Vi hade nog tur som hittade ett hus så snabbt, som vi båda gillar också. Ni har letat ett tag nu va? Vart letar ni för någonstans?

2010-02-12 @ 19:18:10
URL: http://paulasworld.blogg.se/
Postat av: Paula

Hoppas ni hittar något snart! Tråkigt att leta :( Ja, man vill ju gärna ha det klart till sommaren :)

2010-02-16 @ 09:48:53
URL: http://paulasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0