Babycafé åter igen!

I morse stressade jag iväg på Babycafé på biblioteket. Klockan 10 började det, som allt annat när man ska iväg på något med Ella. Ella vaknade efter 8 så egentligen skulle jag inte behöva stressa, men det blir alltid så av någon anledning. Sabine och Wilma var där och även Lina och kusin Malte. Jättekul, det var ju så längesedan vi sågs. Och alla är vi eniga med att Viveca som håller i det är hur bra som helst. En härlig liten tant! Man blir glad av henne!!

Mamma/Pappa/Barngympa blir det igen nästa vecka klockan 10. Eftersom Babycaféet är varannan vecka kommer jag gå varannan vecka på gympan med Ella.

Lånade även lite Astrid Lindgren böcker. Har bestämt mig för att börja samla på hennes böcker, på det ena eller andra sättet. Det är ju så många man inte hört talas om, främst hennes bilderböcker. Har suttit och studerat dem på nätet idag. Tradera har ju en del av dem.

Och så vann vi igår igen på Tradera. :-)
Denna gången ett par oanvända Adidasskor till Ella, vita och rosa. Jättefina! Japp, we're in a flow right now! Fast jag har gått bet på många auktioner, där jag varit för långsam eller helt enkelt gått in för sent för att lägga bud. I sista minuten är inte alltid bäst! Men man lär sig.

Har filmat Ella lite idag med mina nya mobil som kom i tisdags. Det är första gången som jag köpt mobil som jag inte satt in mig i allt nytt med den. Jag hinner helt enkelt inte. Emmelie sa igår, "har du hunnit leka med mobilen idag då", men nej... fortfarande har jag Sony Ericsons ringsignal. Och det är det ju tabu på. Nej, ikväll måste jag byta ringsignal! :-) I alla fall, tänkte se om kvalitéen håller på det inspelade. Då hade vi tänkt lägga ut lite rörliga bilder på Ella!

Snart helg! Can't wait! Längtar efter min cola. Ska se om jag kan hitta en Vanilj Cola tills imorgon kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0