Bodypump

Igår tränade jag, Emmelie och Hanna Bodypump för första gången. Jag hade ju ingen aning vad det var. Man kände sig lite förvirrad i början, hur mycket vikter ska man ha osv? Men det gäller att tjuvtitta så mycket man kan på sina medtränare, eftersom instruktören låg på samma höjd som oss. Ett litet podie skulle inte vara fel här!



Det känns i kroppen idag kan jag säga! Man skulle kanske kört med mindre vikter i vissa övningar, men vad tusan, en go träningsvärk är ju också en bra träningsvärk! :-)

Igår satt mina föräldrar barnvakt åt Ella när vi tränade. När vi kom tillbaka var även syrran Josse här. Hennes bil hade inte startat på väg ut till sin fotbollsträning. Så då kom hon hit i stället. Hon satt och lekte lite med ett program på datorn, som hette något med South Park, och vipps hade hon gjort mig och Emmelie som 2 karaktärer i South Park. Resultaten ser ni här. :-)




Kommentarer
Postat av: Yenny & Jessica

Till och med likt er ju ; )

Grattis lilla Ella på din namnsdag, ha en skön helg och framför allt så är det dags för fredagsmyyys!



Kram!

2010-02-19 @ 14:50:16
Postat av: Emmelie

Haha ja lite likt är det allt! Att du är inne å kommenterar betyder att det inte blitt ngn liten än! ;-)

2010-02-19 @ 17:28:32
Postat av: Yenny & Jessica

Nope... den lilla verkar inte bry sig ett dugg om att titta ut... trots alla "förtecken". Vi har lockat med semlor och dubbel veckopeng men inget verkar intressant... Tips? :)



Kram!

2010-02-21 @ 09:32:04
Postat av: Emmelie & Jessika

Nej tyvärr inga tips!:-) Vi testade allt å då menar jag allt (massa promenader, springa i trappor, ananas) men vi gick ändå 8 dagar över tiden!

2010-02-21 @ 22:55:14
Postat av: Yenny & Jessica

Hmrf... har förstått det...



Nu strejkar jag, idag är de BF, och vill hon komma idag så tänker jag sätta mig emot på pint kiv (stavas det så) och vägra förlösa.. Vad tror ni om den? ; )



Eller det är bara att vänja sig att det inte längre är vi som styr och ställer utan denna lilla parvel? ; )



L ä n g t a r juuh!



Kram på er!

2010-02-22 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0