WE'RE BACK!

Ok, då var uppehållet över. Vi måste erkänna att vi har överläggt att lägga ner bloggen, då tid egentligen inte finns över för att blogga.... men.... det skulle ju också bli lite tråkigt.... så nu kommer vår nya "blogg": Ellas bildblogg. En bild kan ju faktiskt säga mer än tusen ord!! Eller hur? Okej, då kör vi!


Holjebadet i Olofström besökte vi för några veckor sedan. För bada gillar vi alla.


Emmelie och Ella. Ella älskar att bita och tugga på allt, även mammas bikini...


Stora tjejen.


Med oss hade vi bla Cesar och Fredrik som också älskar att bada.

Nu när det snart är vår så var det bara ett måste att införskaffa en skinnjacka! Snart ska vi alla tre glida runt i våra skinnjackor! :-)


Tuff tjej!


Glad tjej, som här provar pyjamas från Australien.


Nu äter Ella rån i bitar.

Att ha en stor filmsamling är ju superkul, tycker jag i alla fall... och numera även Ella. :-) Att jag vill ha dem stående i bokstavsordning och i raka fina linjer kan jag nog glömma bort. Kolla in det här!!!! :-)





Varför ha filmerna i hyllan när de ligger så snyggt på golvet???

Vi kan ju aldrig sluta tjata om bad, och tur är väl att vi badar tycker vi, hur hade det sett ut annars? Eller luktat? :-) Jag och Ella badar ihop varje vecka och numera håller Ella själv i slangen. Och det är kul!





Nu i lördags hade vi Nettan, Håkan, Noah och Elsa på besök. Mat och Melodifestivalfinal. Inte fel! Det var även första gången som jag inte brydde mig vem som vann. Att Anna vann var ju kul, jag gillar låten, men hur det funkar utomlands vet man aldrig. Lycka till säger jag!


Ella och Elsa.


Härlig bild på Noah och Ella. De håller varandra i handen och titta varandra i ögonen. Sött!!


När man inte äter godis själv så bjuder man alla andra. Så har Noah alltid gjort... utan problem...


... ända tills de vuxna gömde godisskålen. Men då hittade Noah den... och det var det ingen som märkte... till en början i alla fall. :-) Nu är första godisbiten tagen!

Att det är vår i luften kommer man inte ifrån. Det syns också!








Bilder tagna nere vid Vägga Rökeriet.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Gud va söt hon är. Riktigt tuffing i skinnjackan :)

2010-03-15 @ 17:01:59
URL: http://lizettelindell.bubbleroom.se/
Postat av: Lisa

Ååå underbara tjej!! Så cool i skinnjackan, :)

Kram till er

2010-03-15 @ 21:54:33
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har aldrig sett nån tuffare än Ella i skinnjacka. Vilket charmtroll, hon blir farlig ;-)

2010-03-19 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0