Ella går på gym!


Varannan vecka går jag och Ella på mamma/pappa/barn gympa på Motiva. Vi är olika många varje gång, idag var vi bara 4 mammor och 4 barn. Ella satt så snällt och lekte under tiden. Bara i slutet blev det lite tråkigt, men vilken tur att mammorna skulle göra sit-ups då... då sitter Ella på magen och hejar på. :-)


Mina coola landslagsskor har jag givetvis på mig när det är träning.


Moster Lina och kusin Malte sov här en natt när Mikael var med jobbet i Umeå. När sedan Lina skulle till doktorn dagen efter var jag barnvakt till Malte. Det gick jättebra. De leker så bra. Så söta och goa!


Goa kusinen!


Mostrarnas prins!


Det är kul när Malte är här och leker...


De samsas om det mesta, även ifall Ella vill ha Maltes kloss... Ibland går det att ta den, men ibland går det inte. Inga sura miner dock, utan de testar varandra och observerar... Jag kunde inte låta bli att småskratta lite när jag även filmade dem.


Mitt i allt blev det en runda ner till "Utvandrarmomentet", en härlig punkt vid havet mitt i Karlshamn. För er som inte vet, så är det Vilhelm Mobergs Karl-Oskar och Kristina. De lämnade Sverige från just Karlshamn. Kristina blickar inåt land medans Karl-Oskar tittar rätt över havet.

I tisdags blev det en tur till min morfar och Asta, tillsammans med mamma och pappa. Ella var egentligen rätt trött (hade varit på Babyrytmik innan), men höll låda hela tiden. :-)


För det mesta väldigt glad!!


Sitter här hos gammelmorfar Stig.


Mittemot satt Asta och pratade... Ella ser frågande ut? :-)


Ella ligger mer och mer på magen. Kryper inte, men "hasar" sig bakåt.


Älskar att vara utan kläder...


För då blir jag såååå här GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0