Kalas i massor...

Tiden går! Snön är borta. Äntligen... Någon ensam snödriva här och där. Snart är även de borta. Skönt!

Har snart varit hemma i exakt 1 år. Jag fattar inte det! I mitten av april förra året gick jag hem, snart är det april igen. Lite ångest har jag allt. Den 3e maj bär det av till Tingsryd igen för att börja jobba på Posten. Jag och Ella var däruppe och hälsade på i fredags. Vi har fått ny chef, så både hon och jag ville ha ett ansikte innan jobbstarten. Tror det kan bli bra. Första intrycket var bra i alla fall. Då blir det ut i Urshult igen. Härligt! Äppelblomningen missar jag inte detta året! Foton kommer. Lovar!

Ella börjar få långt hår! :-) Rejält stubb!!!



Superglad för det mesta! Jag har tom fått första tanden. Förra onsdagen började den se dagens ljus. Syns dock inte på denna bilden. :-)



Helgen var fylld av kalas. I fredags fyllde kompisen Elsa hela 1 år. Det firades på lördagen med tårta!



Barnen Andersson hade fått en rutchkana (om det stavas så?) inne i lekrummet. Elsas kusin Emelie och Elsa själv provar den med hjälp av Emmelie.



Även Ella vågade!



Noah och Ella är alltid så kärleksfulla... :-) Det blir alltid lite gos... ;-)



Ballongerna var roliga.



Titta! Jag tog den!



Direkt efter Elsas kalas for vi vidare till nästa. Jessica och Susanne fyllde 15 år. Stora tjejerna nu! Här är Ella med antingen Jessica eller Susanne... Jag ser aldrig någon skillnad. :-)



Kusin Malte var även han med på kalaset.



På söndagen var det dags för kalas nummer 3. Johanna fyllde 14 år i februari och Edvin fyllde nyligen 8 år. Detta firade de ihop med lite tårta. Här är Ella med Johanna. Bästa kompisar!



Ibland blir det lite mycket med 2 kravlande bäbisar. :-) Men Johanna hade inga problem att klara det.




Vår solstråle Ella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0