Dag 2 & 3...

...på min semester har passerat.
Igår var mamma här med frallor så vi åt frukost, sen en sväng ut på stan för att vidare åka hem
till Lina och Mikael och försöka röja lite bland alla flyttkartonger.
På kvällen var Jessika, jag, mamma och Ella på fotboll och såg Ldb besegra Asarum med 11-1.
Det var skillnad, vilket det ska vara med nga divisioner emellan.
Men Asarum hade iaf ett par chanser men tyvärr lyckades de inte förvalta alla.




Asarums enda mål fick vi på bild






Sötfisen äter rån för de var inte jättakul att bara titta på fotboll



Idag har Ella och jag gått en lång runda på 2 timmar med ett stopp på Coop för att handla lite.
Efter det gick vi hem och jag började laga mat samt tvätta. Blev 9 portioner till Ella som jag hoppas faller henne i smaken.
Snart dags att ta tag i dammsugaren innan kvällens Cirkelträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0