Fåret Shaun

Ella har fått en ny favorit, vi kallar honom Fåret Shaun! :-)
Hon fick den utav Elsa och Noah när hon föddes men har inte
brytt sig om den förrän nu.





I fredags var vi hemma hos familjen AS (Andersson/Svensson)
Vi var barnvakt till Malte så han fick följa med.
Håkan skötte grillen, Jessika salladen mm och Nettan skötte resten.
Jag fick ansvar för alla barnen och hade att göra kan jag säga!:-)
Fick en samlad bild på truppen.
Ella var helt livsfarlig i Elsas gåstol. Hon körde över allt och alla så ingen av
de andra barnen ville till slut vara på golvet när hon plöjde fram! :-)


Ella, Noah, Elsa & Malte

I lördags var vi inne och fikade hos våra fina grannar Ingrid och Sofia.
Ella fick ett jättefint halsband som det stod Ella & prinsessa på.





Igår fick Ella testa att åka cykel för första gången och det verkar som hon gillar det,
så det lär det blir mer av.
Första gången jag själv cyklar på min nya cykel. Jätteskön att cykla på kan jag säg!





Idag är min första semesterdag.
Ella och jag var ute och gick en lång runda och efter det blev det lunch på Kina med mor, far,
Lina, Mikael och Malte.
Hann även med en runda inom Jan och Agneta. De hade köpt så fina kläder till Ella på Öland.


Ella på promenaden med Shaun naturligtvis :-)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0