Helgen som varit

I fredags var jag, mamma & Ella borta i Ronneby och grattade min morbrors fru Ina som har fyllt år.
Även min andra morbrors fru Ulla kom dit och hade en fin present med sig till Ella.


Ina & Ella


Ella & Ulla


Ella & mormor K


Sötast i världen!

I lördags cyklade jag upp till Lina och Mikael i Mörrum. Sen var vi hemma resten utav dagen och mös.
Igår var jag, Micka och hennes dotter Hannah i Ullared. Hittade endel och är nu x antal tusen fattigare men
så många fynd rikare! :-)
Tyvärr stötte ingen utav oss på Morgan! :-)

Idag har Ella och jag vatt ute på promenad med Sari.
Sen har vi lagat mat och just nu sover hon sin eftermiddagslur.
Ikväll blir det boxpass.


Äter äppel


Leker med sin tamburin som jag hittade i Ullared

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh Ullared...=) Vill me

2010-05-10 @ 20:16:08
URL: http://livetsom.bloggagratis.se
Postat av: Carola

Hej!



Fick messet om att hon itne kryper än. Hon kanske kommer gå direkt! :-) Det finns ju de barn som struntar i att krypa. Eller kommer det nog :-)

Theodor kröp när han var drygt 9½ månad och gick när han var 14½ månad, så han var inte tidig.



Åh...nu är det intejjjjättelångt tills vi ska semestra ihop! Ska bli jättekul! :-)



Ha en trevlig helg hela familjen!!



Kram

2010-05-21 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0