Tjejen har blivit stor...

...och tiden går. Fortare och fortare känns det som. Nu ska lilltjejen bli storasyster... och det går snabbt dit. Halva tiden har redan gått. När hände det??

Man är liksom inte med på samma sätt denna gången. Ibland frågar vi oss: vilken vecka är vi nu i igen? Förra gången visste vi exakt. Men vi njuter ändå. Nu är det lilla knytet med, det sparkar och står i. "Här är jag!" Och vi längtar så...


Kan man åka pulka inomhus? Svar: JA.


the Beatles is da shit... :)


När mammorna inte ser brukar jag sätta mig här... :)


Jag är en tuff brud... i lyxförpackning!!!


Raffe heter min bästa kompis, min första nalle, han är med mig jämt.


Hos Noah & Elsa fick jag låna Upsy Daisy & Iggle Piggle från fovoritserien
"I Drömmarnas Trädgård".


Dags till lekplatsen...















Kommentarer
Postat av: Yenny,Jessica & Ella

Helt fantastiska bilder! Ja hon har blivit stor... men är ändå ett litet "småfolk"... Söt! Och så fina kläder hon har jämt...! Ja tänk snart blir ni föräldrar igen. Härligt! Tyckte jag nyss lkäste att ni fått en liten tjej på er blogg... och nu ska Ella bli storasyster! :)



Kram på er, hoppas ni får en skön höst (snart vinter)!



/Tjejerna i Falsterbo

2010-10-25 @ 22:01:18
Postat av: Carola

Riktigt snygg outfit där på Ella i skinnjackan o vita ullmössan. Sjukt sööt! :-)

Så stor hon ser ut att ha blivit.

Se till att inte byrån tippar över henne när hon sitteri lådan. Vår sån höll på att välta när Theodor öppnade två lådor åp en gång. Blev skiträdd.

Det är en Malm fårn Ikea vi har...det såg ut som det är den ni också har.

Kram

2010-11-18 @ 16:07:58
URL: http://tvafinamammor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0