Underbar helg med nära och kära

Vi hade en lung och mysig familjefredag. Ella och jag uträttade lite ärenden på stan och sen hämtade vi kebab. I lördags eftermiddag delade vi upp oss. Ella och jag åkte hem till Lina, Mikael och Malte för ett besök på lekplatsen. Jessika och Otto var och fikade ihop med Josse. Igår hann vi med en massa, promenad på fm med familjen Stenström(ja Hanna du räknas in) sen besökte vi kulbrunnen, hem en sväng till mor och far och kollade in nya köket som inte är riktigt klart än men fint kommer det att bli. Jag, mamma, Ella, Jessika och Otto besökte återigen en lekplats(hon älskar verkligen att gunga)
Igårkväll var vi sen hemma hos Håkan och Nettan och grillade korv. Mkt fin helg, både när det gäller väder och med fint folk!


Vår lille store pojk som nästan drar 62 i kläder! :-)






Vad Fredrik pratar om här vet jag inte :-)


Ella fick blomma av sin kille :-)






Scary eyes! :-)


Kommentarer
Postat av: Fruarna B

Underbara bilder på fina barn (och föräldrar).

All lycka till er!

2011-04-16 @ 21:05:07
Postat av: Fruarna B

Så fina mössor barnen har! Har själv letat efter den röda till vår Ella... Kram till er!

2011-04-17 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0