Oh My God Lindex!

Emmelie bad mig läsa ett stycke ur en blogg som hade blivit lite omtalad på nyheterna. Det handlar om Lindex och hur en anställd har svarat på vissa frågor angående deras storlekar på deras barnkläder. Jag länkar bloggen här:

http://ennyblogg.blogspot.com/2011/01/om-klara-ar-116-cm-och-kalle-ar-116-cm.html


Man blir faktiskt rätt uppretad. Hur tänker de?

Nu har jag lämnat hjärtat på dagis. Näsan rann en hel del idag, vi får hoppas att det inte blir något mer av det. Det har vi fått nog av tycker jag. Men dessvärre är det väl så när de små liven börjar på dagis, då kommer det ena efter det andra. Jag ska hålla tummarna i alla fall, att det inte blir så.

Här är det minusgrader igen. -10 för att vara exakt för drygt någon timme sedan. Dagen kommer bli rätt lugn. Jag har tvätt på dagens lista, sen tänkte jag faktiskt ta en promenad. Trots kylan är det rätt härligt ute. Solen tittar fram, och man blir lite piggare.

Torsdag idag. Idag är det exakt 5 veckor till bf. 5 veckor. Jag fattar det inte. Tiden har gått så snabbt. Man kan ju nästan tänka sig att inom en 7 veckorsperiod kan det finnas en ny familjemedlem här hemma. Det ska bli häftigt!

So Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0