Imorgon börjar verkligheten...


...för både mig och Jessika. Jag börjar jobba och hon är hemma själv med barnen. Det ska nog gå fint för oss allihop. Dock har stackars Jessika haft mjölkstockning hela helgen med hög feber och sjukt ont i brösten. Peppar peppar har febern släppt idag och smärtan i brösten är lite bättre.
Imorgon och på onsdag får vi hjälp med hämtning och lämning på dagis utav våra mammor men på torsdag hoppas vi hon är helt återställd så att hon klarar det själv.



Gunga är kul


Lite mellis på lekplatsen



Till vår stora glädje verkar Ella gilla innebandy. Bollsport är kul :-)


Mkt spegling för tillfället :-))

Livet för lillfisen går mest ut på att äta och sova och han verkar trivas ganska bra med det. Var på BVC idag för vägning och mätning och det är ingen tvivel om att han får mat, kurvan pekar klart uppåt! :-) 3740gram och 52,5cm.






Älskade lillfis med sina söta alvöron :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så underbara! :)

(Kom bara på att jag tyckte det var skönt att sitta med värmedynan på brösten när jag hade mjölkstockning. Men det kanske redan är provat? Hoppas det redan har löst sig!)

Kram till hela gänget!

2011-03-22 @ 19:20:36
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Sov med värmedynan i flera nätter. :) Bra uppfinning det där! Det verkar gå på rätt håll nu iaf. Har fått spray som jag ska ta innan amningen. Känns bättre nu och febern har varit borta i 2 dagar.

Kram till er

2011-03-24 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0